Söndag kväll

Krispig afton. Har återfått brutala ryggbesvär, kontaktade naprapaten. Hoppas han svarar imorgon och att jag får en tid. SNART! R hjälpte mig att vattna på balkongen + att genomföra elaka onda strechövningar. Men.... det hjälper. Speciellt den som strechar M. Piriformis... rekommenderas för andra med ländryggsproblem.

Balkongen: Blåsig, halvmulen dag. Blomkrukorna fick en skopa vatten men balkonglådorna klarade sig utan. Måste köpa näring både till balkongblommor och inomhusblommor. Min eldranka har typ över 80 blommor/knoppar! Ödesträdet bara växer och växer men får inga blommor. Det har den inte haft på flera år.... (Ja, jag klipper ner den) Den har växt brutalt de senaste månaderna och har börjat få lite gulaktiga blad. Den behöver verkligen näring!

Nu är det filmdags. Har huvudvärk, troligtvis beroende på ryggeländet. Cyklade mountainbike idag och det triggade igång ländbesvären igen. Jag som älskar att cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0